Giften en sponsoring

Stichting op je gemak is voor haar voortbestaan mede afhankelijk van giften en sponsoring. De stichting ontvangt alleen een vergoeding voor de begeleiding, maar heeft echter veel meer kosten. Denk aan alle kosten die verbonden zijn aan de verzorging en huisvesting van de dieren, het hebben van diverse karren en alle andere faciliteiten. Daarnaast zijn er ook administratieve kosten. Uw gift is dan ook van harte welkom. Stichting op je gemak heeft een ANBI-erkenning. Dat betekent dat uw bijdrage aftrekbaar is van de inkomstenbelasting. Er zijn hier zeer gunstige regelingen toepasbaar. U geeft altijd meer dan het u kost. Wij voldoen aan de publicatieplicht voor ANBI-instellingen doordat wij vermeld staan (inclusief te downloaden jaarverslag en beleidsplan) op de volgende website: www.kennisbankfilantropie.nl/anbi/op-je-gemak

Er zijn een aantal mogelijkheden:

U maakt een gift over op rekeningnummer NL95 RABO 0118378309 t.n.v. Stichting op je GEMAK te Yerseke.

U wordt donateur voor een vast bedrag per jaar.

Ook bedrijven nodigen wij van harte uit ons te sponsoren. Er zijn diverse projecten waarvoor wij uw bijdrage heel goed kunnen gebruiken. Informeert u bij ons naar de mogelijkheden.

Wij zijn dankbaar gesponsord door de volgende bedrijven:

2017: Makkina -Kapelle

2016: Makkina Lifting & Cleaning – Kapelle,  Fruitteeltbedrijf Mallekote – Kapelle

2014: Pallethandel Dirk van der Jagt – Yerseke, PB-montage – Kapelle, Garage Hoogesteger – Kapelle

2013: Hoveniersbedrijf Bosschaart – Hendrik Ido Ambacht

2012: Zeeland Refinery – Vlissingen (-Oost), Timmerbedrijf De Jonge – Kapelle

2011: Garage Nijsse – Wolphaartsdijk, Brouwer Verhuuraccomodaties – Nijkerk, Personeel Heerema BV – Vlissingen, Bouman Kantoor Totaal – Goes

2010: Rotaract – Kapelle/Reimerswaal

2009: Provincie Zeeland, Fysiotherapiepraktijk Van Loo en Veerhoek – Kapelle, Rabobank – Kapelle, Timmerbedrijf De Jonge – Kapelle, Drukkerij Dieleman – Tholen, C1000 Harlaar – Kapelle